Pa Habaq ?

Mysarah. | Friday, May 01, 2015 | 01 Wishes
بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum 
 
Ladies and Gentlemen. So, how was your day ? Walauapapun, we still have to say Alhamdulillah to Him for giving  us oxygen to breathe. 
 
Hmmm, apa khabaq atuk atuk nenek nenek pakcik pakcik makcik makcik kakak kakak abang abang sahabat sahabat adik adik sekalian ? Harap sihat sihat sado sado belakalah ye (: Actually tahun ni baru first time bukak blog yang biasanya cliche orang kata "Dah berhabuk dah belog saya" padahal mana ada habuk puih tipu gebang dan kencang ah. Hehehe. 
 
So, memandangkan tahun ni pun aku dah naik form four, subjek makin bertambah, stress makin bertambah, busy je memanjang so agak jarang le nak bercerita sakan dekat blog. Ni pun sebab meronta-ronta hati aku nak bukak. Bukan apa, sebenarnya tahun ni memang tak terpikiaq nak buat entry baru. Tapi disebabkan dari bulan tiga tak silap ada sorang budak kat twitter ni kecoh  pasai belog depa, ceqq pun nak lah jugak riak sikit kononnya "aku pun ada blog" hehehehe. 
 
Tadi, aku tetiba terniat nak bukak blog budak ni aku panggil dia bekmen sebab nama twitter dia bekmen acah hebat je. Heh, gurau lol. Nama betul tak dapat dikesan ceh. Ayat memang tip top kiranya pandai mengayat lah ni heh hahaha. Tapi dia cerita majoriti pasal benda benda islamik ah tak macam aku cerita kencang kalah berita awani. Biar aku promote sikit blog dia eh jangan lupa bukak.  
Nah link ; bekmenpoyo.blogspot.com 
 Setahu akulah blog ni dia share ngan kawan dia nama dia Robin. Nama panggilan bukan nama betul. Dah ramai tanya tapi still dirahsiakan jugak. Lantak depa lah nak buat apaa.
 
So macam dah jauh tersesat cerita pasal bekmen dan robin pulak heh. Sorryyyy. 
 
Anyway hari ini dah masuk 2 Mei 2015. Lebih kurang 2 minggu lagi aku exam final sem satu. So, mintak jasa baik engkorang semua doakan aku rajin belajar, lepas pointer 3.5 dan sewaktu dengannya. Walaupun aku tahu bila dah naik upper form ni memang mencabar gila namati lah untuk bertaruh nyawa nak dapat 3.5 cehhh. Bagi aku yg pemalas ni lah.Hahahahaha. So maybe sampai kat sini saja penaipan aku untuk kali ini. Night, sleep well guys. zZzzzZZzz :)
 
 
 
Ma'assalamah. Pen Off Here.

Post a Comment

Ape yang awak tak puas hati ? Ce cakap :D