#Throwback #Campakbalik #Sabah

Mysarah. | Monday, December 30, 2013 | 11 Wishes
 
 Assalamualaikum. 
Salam Melaka Maju Salam Melaka Bandar Teknologi Hijau Salam Melaka 751 tahun
*Jawab kalau comel :D
Okay sebelum balik sekolah yang aku teramat suka nih kan kan *muka kiut* . Aku nak campak balik atau trend sekarang #Throwback waktu aku pegi holiday kat Sabah bah.
Family aku dengan Family Maklong pergi sana.
 
-Rumah Maklong
 
  Sabah bah. Makan kat kedai ade Wi-Fi keh keh. :#
 
Homestay. Belakang tuh Gunung Kinabalu.
Well, indahnya ciptaan Tuhan udara segar pemandangan cantik
 
Kalau perasan nih profile picture facebook aku hehe. waktu pemandangan kat Gunung Kinabalu keh.
Spa Ikan Tagal Ranau Sabah. "Urut tapai kakai" Kepala apak dia. Geli seh -.-
 
Ladang Susu Lembu #Fresh #SusuLembu #Lembu #NewZealand
-Kak Ain Kak Aida Najwa Akram Together gether atas batu.
 
Kinabalu Park.
 
#PuanSri #Lobster #Driver*boy*
makan malam RM 350.00 kalau tk kenyang jugak minum air laut. :<
 
 
 
 
@ Pulau Manukan & Pulau Mamutik.
 
Duit habis pergi Night Market jea. Aku tak turun sebab takde mood. Aku kena jaga adik. Dimane letaknye keadilan?
 
Rumpai laut para ibu.
Pasar Philiphines

Percutian berharga. Selama 4 hari 3 malam#Thankyou #Ayah #Ibu #AirAsia #Pramugari #Pilot hehe
Okay. Lusa maktab panggil sayaaaaaaaa -.-

Rumah kata pergi . Sekolah kata mari sayangku

Kbai. Jumpa lagi . Maasalamah.
Pen Off here.

1 comment:

Ape yang awak tak puas hati ? Ce cakap :D